Blog > Komentarze do wpisu
Kotlety na danie dietetyczne

Składniki:

  • suszona włoszczyzna (jarzynka w kawałkach: marchewka, por, pietruszka, seler suszony)
  • płatki owsiane
  • przyprawy

Sposób wykonania:

Zalać wrzątkiem suszoną jarzynkę w kawałkach (nie wegeta) i zostawić na 15 minut, żeby napęczniała. Dodać do ciepłej jeszcze kilka łyżek płatków owsianych i zostawić do napecznienia znów na ok. 15 minut. Dodać dowolne przyprawy, jak: sól, pieprz, sos sojowy... i zmiksować na jednolitą masę, ale nie na papkę. Formować kotlety i smażyć na rozgrzanym tłuszczu. Najlepsze są na drugi dzień, a także do bułki na zimno.

niedziela, 25 lipca 2010, slq1

Polecane wpisy

  • Kotleciki z farszu sojowego i ziemniaków

     SKŁADNIKI suchy farsz sojowy ca 130 g 6 szt. ugotowanych ziemniaków połówka cebuli niewielka garstka zielonej pietruszki gałka muszkatołowa, pieprz, só

  • Kokosowe (nie)żeberka

    Składniki: kotlety sojowe (ilość sztuk zależna od zapotrzebowania) orzech kokosowy, z którego wypite zostało mleczko sól, pieprz, sos sojowy, przyprawa ziołowa

  • Kotleciki z cieciorki

    zamoczyć ziarno ciecierzycy na noc, żeby zmiękło następnego dnia zmielić dokładnie blenderem dodać przypraw: jarzynki, pieprzu, koperku, tymianku lub jakie kto

Komentarze
2010/07/26 14:41:20
Możliwe, że kiedyś wypróbuję przepis. :)

Weganizm Weganizm

Weganizm